[ Post made via Mobile Device ]

Uitlaat komt nog wel, is een beetje prijzig...Yup, techno boss, Technigas next, techno estoril zijn wel goede uitlaatjes voor wat extra snelheid. Ik weet niet welk tandwiel je nu hebt achter? Misschien kan die iets kleiner voor de extra topsnelheid zodat je geen andere uitlaat hoeft te kopen.
Ik laat me ontsteking wel gwn zo, maar laat de tomos nog wel ff een stukje harder trekken..heb je een ontsteking met een pick-up?
want je zou dan een ontsteking kunnen pakken van een model eerder.
en een boss kost 25 euro nieuw en 10 euro 2dehands, is in mijn ogen niet veel, aangezien ik voor een homoet gauw het dubbele betaalde.
ik je zal inderdaad rond de 64 moeten zitten
Even hierop terugkomen, wat is een detonatie rand?had het serieus gewoon gelezen xD
je zou je cilinder wat kunnen veranderen, kop afvlaken (let op detonatie rand)
en groter carbrateur, maar das als je sneller wil
Oké, tanks!dat is de schuine rand in je kop
je hebt die bolling en je kop en dan een schuine rand en die schuine rand is je detonatie rand en die is 38mm gelijk aan je zuiger diameter.
als je je kop afvlakt moet je die ook terug draaien (als je het in de draaibank doet)
Zou je op mijn eerdere bericht nog ff willen reageren?Oké, tanks!dat is de schuine rand in je kop
je hebt die bolling en je kop en dan een schuine rand en die schuine rand is je detonatie rand en die is 38mm gelijk aan je zuiger diameter.
als je je kop afvlakt moet je die ook terug draaien (als je het in de draaibank doet)
Sorry, had ik niet gelezen...dat van die sproeier? daar had ik op gereageert hoor
zou als ik jou was zon stage 6 doosje bestellen heb je 10 sproeier voor 12,50 dacht ik
Ja, zelf gemaakt..nice ding! heb je die traanplaat kappen zelf gemaakt?
Ik vind het zelf ook een mooi resultaat! Moeite waardJa, zelf gemaakt..nice ding! heb je die traanplaat kappen zelf gemaakt?
Veel werk, maar mooi resultaat ( vind ik persoonlijk ).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten