Valt wel mee, 2005 is het bouwjaar. Hoezo is t volgens jou een oudje?ben zelf niet zon fan van je kenteken aan de zijkant monteren, ook vanwege het gezeik met politie.
this trouwens wel een oudje die tomos van je
Verschillende zijkapjes? Volgens mij niet hoor.Er zitten twee verschillende zijkapjes op haha.
Kenteken had ik ook een tijdje op mijn veer zitten, oom agent kon er niet om lachen. Ik overigens ook niet toen ik na een paar weken te dicht langs de plantenbak van moeders reed, kenteken in twee stukken.
Inderdaad, moet die sticker er nog een keer afhalen hahaZijn volgens mij de zelfde kapjes alleen op de 1ne wel een sticker en op de andere nietDie linker lijkt op de foto een oud model kapje en die rechter is een nieuw model kapje.
Thanks! Gewoon een plaat gemaakt voor kenteken en achterlicht en dan op de bout van me schrokbreker gemonteerd.Hoe krijgke het kenteken aan de zijkand?
Ziet er goed uit!
Louis
[ Post made via Mobile Device ]
Ja maar het zou dus kunnen? Alleen sproeier omhoog? Of een rechts spruitstuk, 14/12 carb en dan powerfilter. Nieuwe sproeier voor mn carb heb ik laatst nog gehaald bij brommerzaak hier.is niet dezelfde carburateur als puch wel zelfde merk.
is alleen een ellende om aan sproeiers te komen voor de carb omdat een standaard puch bing sproeier niet past.
maar je kan een powerfilter van puch erop zetten maarja ff afwachten dan met je sproeier want vaak moet je met een power filter 2 maten omhoog.
Ik raad je aan een spruitstuk te kopen voor in het midden en dan gewoon een 14/12 te monteren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten