Wat is het bouwjaar? 2007
Sinds wanneer speelt dit probleem? -
Wat is het probleem? -
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? -
Hallo forumers,
Ben de laatste tijd een beetje bezig geweest met bromfietsen verzamelen. Ik heb nu inmiddels een Tomos Flexer, Revival TS en een Puch Maxi. Nu ben ik een Tomos Streetmate tegengekomen op een tweedehands website. De koper vroeg om €750,- voor het onderstaande lijstje:
- De bromfiets zelf
Bouwjaar 2007 - Geel kenteken - Bullet uitlaat - KM-teller: 11.000KM
- Originele uitlaat
- 2 Retro helmen
- ART4 slot
Volgens de verkoper is de motor in orde, en heeft het recentelijk een onderhoudsbeurt ondergaan, o.a. nieuwe binnenband voorwiel. Daarvoor is de ketting vervangen (niet als een set dus), een nieuwe gaskabel en nieuwe brommer standaard.
En hierbij de minpuntjes:
- Lege accu (heb er hier thuis nog een reserve liggen, dus dat is geen probleem mocht deze defect zijn)
- Lichte krasschade van zo rond de 1cm²x1cm².
Inmiddels de prijs naar 480€ gekregen. Zou dit het waard zijn met de aangegeven kilometerstand? Wat mij erg aanspreekt aan deze bromfiets is dat de vorige eigenaar hem een leuke BMW vormgeving heeft laten ondergaan (zie foto's).
Natuurlijk geldt wat de gek ervoor geeft, maar is deze niet aan de prijzige kant gezien de KM-stand en knudde uitlaat? Hierbij komt €50 transportkosten, voegt natuurlijk ook weer wat toe aan het totaalplaatje, maar daar kan de verkoper natuurlijk niets aan doen.
Dank!