Welke Tomos model heb je? s25
Wat is het bouwjaar? nog onbekend
Sinds wanneer speelt dit probleem? gister
Wat is het probleem? loopt totaal niet meer.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? nieuwe bougie , carb schoongemaakt, een 28 tands atw (zat eerst een 22 op die helemaal kaal was gedraaid), nieuwe benzine erin gedaan(en oude eruit gehaald natuurlijk) en nog een heleboel maar dat heeft niks met het motortje te maken.
Mijn net gekochte s25 loopt ineens niet meer. nadat hij een tijd heeft stil gestaan bij de vorige eigenaar heb ik hem even een onderhoudsbeurtje gegeven. ik heb dus de oude benzine eruit gehaald nieuwe erin gedaan daarna nog even een nieuwe bougie. natuurlijk ook nog even de carburateur (een 10 mm bing) schoongemaakt en een nieuwe vlotterbak pakking erin gedaan want deze lekte nogal. en toen was ik even een stukje gaan rijden ging prima liep netjes 35km/h. op de terug weg viel hij uit ik dacht dat het was omdat de benzine op was ik had er niet erg veel ingedaan. maarja meer benzine erin en nu wil hij niet meer starten ik heb al een andere bougie geprobeerd carb weer schoonge maakt niks werkt. en ja hij vonk en de bougie is nat als ik hem eruit haal dus hij krijgt zn benzine. ook heb ik hem proberen te starten met en zonder luchtfilter en met snelstart dus ik ben een beetje ten einde raad.
heeft iemand trouwens enig idee uit welk jaar deze s25 kan kopen hij heeft de stalen kappen en een 10mm bing.
alvast bedankt