Wat is het bouwjaar? 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? toen ik hem kreeg 1 maand terug
Wat is het probleem? als ik vol gas geef bij optrekken heeft hij minder vermogen dan dat is 80% gas geef
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? aleen frame opgeknapt want de tomos heeft 8jaar stil gestaan
hoi ik heb een tomos a35 van de buren gehad omdat hij al 8jaar stil stond omdat hij niet starte.
het probleem was dat de boegie kabel er niet goed op zat. verder was het frame veroest en de remhendel afgebroken dat heb ik inmiddels gemaakt. en het frame heb ik 1keer gespoten. ik heb de carterdeksel eraf gehaald en er zat dus geen olie meer in dat is er dus gelekt want van de pakking was ook niks over. de tandwielen zagen erallemaal nog prima uit gewoon als nieuw. ik heb er een nieuwe pakking tussen gedaan en weer met 220ml atf olie gevuld. toen was het stotteren bij optrekken over. nu is het probleem dat als ik vol gas geef bij het optrekken dat hij minder vermogen heeft dan dat ik 80% gas geef. ik denk dat de uitlaat verstopt is ofzo ik heb de demper eruit gehaald en schoon gemaakt maar dat werkte een klein beetje. en afentoe komt er een druppeltje drap uit. wat kan een probleem zijn? ik ben van plan om dit te gaan halen en de keeringen + lagers te vervangen. en hoe hard zal hij ongeveer gaan zo ? de rest is standaard.
uitlaat bullet

hogedruk 50cc kop