Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
De grondplaat zit achter je vliegwiel. Hier zitten de spoelen op gemonteerd.hallo mede brommer fanaten
ik heb een tomos s25 snor staan
deze heeft gelopen maar stotterde geregeld nu is hij er helemaal mee op gehouden
en komt er geen vonk niks meer uit een kennis opperde wellicht de grond plaat
nu is mijn vraag waar zit deze grondplaat en heeft er eimand een foto voor mij zodat ik deze kan vinden
met vriendelijke groeten
anton
Wat is je setup oftewel carburateurtype, cilinder, wel of geen membraan en type ontsteking en stand daarvan. Wat zegt de kleur van de bougie je als je 2 kilometer volgas hebt gereden? Heb je al gecheckt op valse lucht, hoe is de algemene conditie van het motortje (zuigerveren etc.)?Ik heb net een Tomos flexer uit 2009 overgenomen. Slome brommer..haalt net de 40. Heb hem al grote beurt gegeven en nieuwe tandwielen en ketting gegeven. Rijdt beter maar nog ateeds traag. Standaard Snel uitlaatje gekocht. Nu zie ik dat de sproeier die er inzit al 65 is. Lijkt me erg groot. Kan ik nu beter beginnen met een 53 of een 55? Of moet ik toch hoger. Bougie ziet er niet slecht uit maar hij is erg sloom dus..
Zo te zien kan je die ring rond het sleutelgat losdraaien en zit daar schroefdraad achter.Ik heb inderdaad naar deze gekeken: http://k-parts.nl/contactslot-set-tomos-a35-xp6.html
Alleen heb ik niet het idee dat ik hem mooi weg kan werken omdat er geen ring met schroefdraad op zit...
Ik wil hem namelijk op het lege gedeelte naast de teller monteren in de cockpit
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 4 gasten