Ik heb echt het idee dat jullie op het verkeerde pad zitten hoor.. uitlaatje gaat m.i. nauwelijks verschil maken. Tandwielen wel, zoals ik in het begin al aangaf. Met ei cilinder is niet zo veel vermogenswinst te halen met luchtfilter, uitlaat.
Ik heb geen ervaring met ei cilinders dus je kan maar zo gelijk hebben. Stond ook nergens dat het om een ei cilinder ging toch (?) Verder stond er dat ie helemaal origineel was dus dan ga ik daarvan uit, dan scheelt een uitlaat echt wel (origineel vs standaard snel rond 10 km/ pu) en kan me niet voorstellen dat dat bij een ei cilinder (veel) anders is maar wie weet.
Had ook een beetje met het hele NOOB gebeuren te maken denk en dat ie er maar een paar km's bij wil hebben,
Met mijn snorretje (modern blok) heb ik idd ook de twv veranderd + uitlaat + beetje afstellen, 15 km/ pu er bij.
Dus, werk aan de winkel en de schroom voorbij Baard

Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...