Ben dus bezig met mijn kilometerteller te vervangen... Op het forum heb ik enkel topics gezien van de tellerkabel te vervangen of hoe de telleraandrijving werkt. Dit is dus niet mijn probleem

Ik heb al het volgende getest en bekeken:
1. Als ik de tellerkabel los maak aan de telleraandrijving en er aan draai dan draait de teller mee.
2. Bij het draaien aan het wiel en de kabel is aangesloten op de aandrijving zie je de kabel meedraaien bovenaan als de teller is losgemaakt.
3. Bij het draaien aan het wiel zie je duidelijk de aansluiting voor de kabel goed meedraaien.
4. Draairichting van de telleraandrijving is goed.
Als ik nu alles monteer, dan werkt de teller niet. Ik heb de teller nu momenteel gewoon los hangen om te testen, anders moet de behuizing er steeds op en af... Dit kan de oorzaak toch niet zijn?
De aandrijving zit aan de rechter kant, ik heb gezien dat deze normaal links zit? Maar goed, dit kan toch niet uitmaken...
Heeft iemand enig idee waar dit nog aan kan liggen? Ben een beetje ten einde raad... Is er een speciale manier om deze draad aan te sluiten ofzo? Dit is toch gewoon in het gaatje steken en vastdraaien?
Bij de vorige teller deed hij het soms, met momenten. Heel toevallig zag je dan hoe snel je reed en de kilometers bijtellen. Maar grootste deel van de tijd deed hij niets. Dit heeft er waarschijnlijk iets mee te maken?
Zou het liefst analoge teller behouden. (vind dat wel iets nostalgisch hebben