Om die reden heb ik een tweede hands blokje gekocht en van beide blokken het mooiste over gezet.
Echter gebeuren nu de raarste dingen in mijn blok. Als ik mijn hele blok net in elkaar heb gezet dan doet hij het perfect. Alleen als ik een aantal keer kick (elke keer anders) dan hoor je een *tonk* staal-op-staal en dan is er geen beweging meer te krijgen in de kickrichting van mijn kickstart. Ik ben al dagen aan het proberen het probleem te doorgronden aan de hand van exploded views, youtube video's en trial-and-error.
Wat heb ik ondertussen gedaan:
- Vraagtekenveertje gemonteerd
- Cilinder eraf om te controleren of de zuigerveertjes goed zitten. Deze zitten sowieso goed.
- Gecontroleerd of het vliegwiel helemaal goed zit. Eraf gehad, alle schroefjes van mijn spoelen voorzichtig nagetrokken en alles er weer op.
- Alles achter het rechter carter op de manier zoals het op tekening staat. BEHALVE onderstaand ringetje. Als ik dit ringetje terugplaats verwachten jullie dan dat mijn brommer weer helemaal normaal start? En waarom zou mijn brommer dan weer normaal starten? Zie foto hieronder voor het ringetje (nummer 2 op de tweede foto)