• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Verschil tussen revival en standaard blok

Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters ;)
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
3 berichten • Pagina 1 van 1
Tuned50
Pindabrein
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2017 10:11
  • Citeer

Berichtdoor Tuned50 » 23 dec 2017 21:24

Hallo

Zit er soms verschil tussen een revivalblok en een normale tomos blok

Met vriendelijke groet Luc
Omhoog


Tuned50
Pindabrein
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2017 10:11
  • Citeer

Berichtdoor Tuned50 » 23 dec 2017 22:09

De reden hiervoor is dat ik een std s_bocht heb gekocht voor mijn tomos om beter op te trekken
Maar het lijkt wel alsof hij iets anders is qua ophanging

Met vriendelijke groet Luc
Omhoog

Gebruikersavatar
shadowranger
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 9683
Lid geworden op: 20 jul 2006 19:32
Locatie: Apeldoorn
  • Citeer

Berichtdoor shadowranger » 27 dec 2017 07:34

Volgens mijn info is het Revival blok qua ophanging gelijk aan elk ander blok van een "standaard" model. Enige verschil kan zijn dat de cilinder een A55 is ipv een A5. Van de eerste (A55) is bekend dat de uitlaatpoort opening onder een hoek naar voren staat ( naar het voorwiel dus) en de A5 haaks op de grond staat. Als je een uitlaat besteld moet je dus opletten dat je deze besteld voor een A55 of A5 cilinder. In het eerste geval moet je dus een uitlaat hebben waarvan de bocht iets verder omgebogen is om de juiste aansluiting op de cilinder te hebben.

Verder is het belangrijk om te weten of je frame een Euro1 of Euro2 ophanging heeft. De laatste is met 2 gaten en zit dichter op het frame. Hier zijn andere uitlaten gemaakt. Indien je een 1 gats uitlaat (ophanging) op een Euro2 frame wil zetten moet je ook een verloopplaatje kopen van Euro2 naar Euro1.
Tomos A3 DG (1989) ei-cilinder, Encarwi sproeier 50, gaasfilter (50km/uur)

Ik ben niet altijd aanwezig op het forum. Heb geduld indien er dringende vragen zijn
Omhoog


Plaats reactie
  • Afdrukweergave
3 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Beginners”

Ga naar
  • Tomosforum Wiki
  •    TomosWiki
  •       wiki
  •    Kenteken/keuring & Verzekeringen
  • Galerij
  •    Straat Tomossen
  •    Sprinters/racers
  •       Crossers
  •    Specials
  •    Andere voertuigen
  • Techniek
  •    Beginners
  •       Vet Hard Optrekken
  •    Algemeen
  •    Afstellen
  •    Opvoeren
  •       Uitlaten
  •    Uiterlijk
  •    Elektra
  •    English/ Deutsch Forum
  • Pro Forum
  • Tomos Forum
  •    GrandCafé
  •    Nieuws & Mededelingen
  •    Feedback
  •    Meetings
  • Archief
  •    Archief
  •       Tomos FAQ
  •          Algemeen / Onderhoud
  •          Motorisch
  •          Opvoeren / Tuning / Begrenzers
  •          Elektra / Ontsteking
  •          Uiterlijk
  •          Wetgeving
  •          Website
  •       Exploded views
  • De Markt
  •    Te koop (complete brommers)
  •    Te koop (onderdelen)
  •    Gevraagd
  •    Diensten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

  • Forumoverzicht
  • Alle tijden zijn UTC+02:00
  • Verwijder cookies
  • Contact



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.