vette tomos, maar ik wil je homoet
zwerver, ga naar een dealer en koop er 1...vette tomos, maar ik wil je homoet
ringetje vergeten waardoor het aanslinger tandwiel te laag zit en een draaiende as/tandwiel draait.vette tomos, maar ik wil je homoet
Haha die heb ik voor 25 euries op de kop getikt Maar nu weet ik nog niet wat dat nou met mijn blokje is hoe kan dat nou dat de kickstarter as gewoon door kan slingeren?
Zou je me dat misschien wat duidelijker kunnen vertellen ? want ik kan laat maar zeggen de kickstarter gewoon trappen maar dit met geen effect want hij slingert gewoon door. Kun je gewoon rustig rondjes draaien.Ringetje vergeten waardoor het aanslinger tandwiel te laag zit en een draaiende as/tandwiel draait.
Maar bedoel je die 2 kartelwielen die in het midden van het blok zitten? want ik heb helemaal namelijk alleen de carterkapjes van het blok los gehad en nog niet eens het midden stuk.je kickstarter zit met 2 kartelwielen op een as, als je een ringetje te veel hebt pakt het ene wien het andere wiel niet. sluit het niet aan elkaar, staat je kicksterter altijd los.
Nee dit is helemaal niet het probleem. Het veertje wat ik aangegeven heb op de foto is lag afgeknapt in mn blok en die heb ik opnieuw bestelt. nu wil ik alleen weten of dat uiteinde (aangegeven met het pijltje) nog ergens achter komt te liggen of hoe het veertje in het blok ligt. Daarbij had ik nog de vraag waarom het toch zo kon zijn dat mijn rechterkartjerkapje zo moeilijk dicht ging. het lijkt wel of hij ergens tegen aan zit en dan moet ik hem er met een hamer haast wel op meppen. Ik heb toen de helemaal linker as een stukje terug getikt want deze kon ik gewoon verschuiven in het blok en nou wou ik ook weten of dat dan wel goed is.nee dat is het niet.
slingert je kickstarter gewoon helemaal rondjes? komt ie nergens tegenaan
want dat hoort niet, als dat je probleem is, dan is er een blokje carter afgebroken (zal ff foto zoeken)
Als dit niet kan, dan heb je ws het veertje niet goed zitten wat onderaan in het kickgedeelte zit(dus waar je je voet op zet)
edit:
zie hier het afgebroken stukje (met wat zoeken op het forum kom je wel ergens)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten