Berichtdoor BowlDave » 14 jun 2006 16:56
Ik wil het nog even goed uitleggen, want mijn lieve vriendin heeftt dit geplaatst...
mijn snor tomos maakte altijd beetje vaag geluidje maar liep altijd gewoon goed 32 kmp uur, maar nu zij een verstandige collega van mij die dat geluid hoorde om een te kijken of mijn luchtfilter vies was.. die zit natuurlijk bij mijn oude type snor helemaal achter je carberateur, dus blok eraf carbarateur, alles schoongemaakt gelijk maar even en bij het erop zetten knapte me zuigerveertjes allebei.
ik naar de brommerboer, die verkocht geen zuigerveertjes los dus gelijk nieuwe zuiger gekocht.. geplaatst en nu rijd hij dus niet meer harder dan 20 trekt bijna nie meer op. tevens zit er een nieuwe pakkingset op. terwijl der normaal geen koppakking meer opzat tenminste klein velletje kwam er uit,, paar restjes, dus nu nieuwe op.. alles in mekaar... en nu rijdt hij dus kut.
het verschil is ook dat er op de oude zuiger zuigerveertjes zaten die de helft dunner zijn dan de nieuwe die ik nu heb.
gast bij de brommerboer zei dat ik de koppakking ertussen uit moest halen, dan kon werken, anders moeast ik maar een beetje proberen te kloten met me carbarateur ofzow???? dus beetje vaag. maar het is toch onzin als het altijd normaal is geweest en nu moet ik opeens met me sproeier gaan kloten, dat klopt toch niet?????
heeft iemand niet gewoon die dunnere zuigerveertjes voor me ide ik kan kopen en me oude zuiger erweer op ziou kennen zetten...
dan moet het toch weer bij ut oude zijn????
Hoe meer je eet, hoe dikker je word