Ja ik heb de bussen ook vervangen in mijn frame en als ik aan mijn wiel duw-trek dan gaat hij niet heen en weer. Dus dat is raar dan toch? Want in principe zou dat dan goed moeten zijn. Waar zou het anders aan kunnen liggen? Mijn velg is voor de rest niet krom. Ik zal even kijken voor die ringen tussen bout en moer, volgens mij zitten ze er op maar weet niet zeker. Dankjewel alvast voor je reactieIk denk dat je speling hebt op de achterbrug...(kan je zo voelen als je het achterwiel naar links en rechts duwt-trekt), heb je de bussen in het frame vervangen, deze https://www.tomos-parts.nl/achterbrug-a ... mos-a3-a35
Chroom is erg glad waardoor de spanners makkelijk kan gaan meedraaien.
Tussen spanner en moer hoort een ring te zitten, klein beetje vet aan beide kanten van die ring en de druk kant van de moer doen kan iets helpen, spanner is dan ook makkelijk tegen te houden als je even een extra hand hebt.
Als je nog steeds op zoekt bent naar (vergelijkebare) waarden dan kan je puchforum proberen, zover ik weet zit er vaker contactpunten ontstekingen op puchjes omdat de productie daarvan eerder is gestopt.Hallo
Ik heb al een tijdje gezocht naar de waardes van een iskra 2 spoel onsteking zonder contact punten.
Weet iemand hoeveel wisselspaning en hoeveel ohm hij hoort te geven ik heb 144 ohm en 40 volt wisselspanning als ik kick
Of heeft die dezelfde waardes als een 4 spoel onsteking want die heb ik gevonden
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten