Denk is na gast.. zonder demper rijden.. hoeveel politie wil je achter je aan hebben? als je met je ori uitlaat rijd zonder binnendemper kan je net zo goed die hele uitlaat eraf halen en gewoon alles naar beneden laten knallen uit je cilinder.. zo een geluid heb je dan :S beetje domme opmerking pik..het heeft geen invloed op het rijden. en het ligt er denk aan hoe hard jij het geluid wilt. ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Je moet maar anders ff een stukje rijden zonder demper en dan kijken hoe je dat vindt.... dan kan je het misschien een beetje inschatten
je hoeft niet zo denigrerend te doen hoor (zo kom je nogal over op mij)Denk is na gast.. zonder demper rijden.. hoeveel politie wil je achter je aan hebben? als je met je ori uitlaat rijd zonder binnendemper kan je net zo goed die hele uitlaat eraf halen en gewoon alles naar beneden laten knallen uit je cilinder.. zo een geluid heb je dan :S beetje domme opmerking pik..het heeft geen invloed op het rijden. en het ligt er denk aan hoe hard jij het geluid wilt. ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Je moet maar anders ff een stukje rijden zonder demper en dan kijken hoe je dat vindt.... dan kan je het misschien een beetje inschatten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten