Ik heb het expres gedaan , ik wou niet veel harder gaan , mij werd aangeraden om een tijd geleden een vierkante cilinder te kopen ipv een eiclinder (dat scheelt idd veel in snelheid) Ik hoef er natuurlijk geen 70 mee te rijden , maar toen ik de eiclinder had reed ik op een top van 35 km/h en nu rond de 50lekker veel zin een eurokit en dan een snorkop...
zelfde als op een auto een 15/15 zetten
Heb laatst ergens gelezen dat je een power filter het best kunt gebruiken boven de 50 cc , Bij 50 cc heb je genoeg aan een std luchtfilter , maar vaak kopen mensen ze toch voor het d0pe geluidpowerfilter heeft alleen zin als je hard geluid wilt
Harder zou die niet gaan en al zeker niet harder optrekken
je valt wat meer op, maar zo hard zeikt de politie denk ik nou ook weer niet hoor. ze blaten eerder over een andere uitlaat of iets.Heb laatst ergens gelezen dat je een power filter het best kunt gebruiken boven de 50 cc , Bij 50 cc heb je genoeg aan een std luchtfilter , maar vaak kopen mensen ze toch voor het d0pe geluidpowerfilter heeft alleen zin als je hard geluid wilt
Harder zou die niet gaan en al zeker niet harder optrekken, alleen jammer als je een politie tegen komt als je op vol gas rijd
Spreek jezelf niet tegen?Nou.. het klinkt misschien een beetje overdreven, maar het is eigenlijk wel zo.. Ik heb ook een oud 1-speed blok met eicilinder, en heb een a5 2speed blok gekocht wat ik er onder ga hangen. Hier krijg je veel meer vermogen uit, met veel minder benzine verbruik.. Ik tank voor 10 euro in 2 weken, en een vriend van mij rijd evenveel en tankt voor 10 euro in 3 weken, want hij heeft een membraan cilinder (vierkante). Nu kan je wel zeggen van: jah een ander blok, 40 euro, kan je een hoop benzine van kopen. Maar je heb er veel meer plezier van en op niet al te lange termijn haal je het er zeker wel uit..
Je ben ff bezig, het kost wat, maarjah, je hebt een hobby of niet natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten