het is een malossi membraan denk ik of niet. het probleem wat ik had met die malossi membraan was dat de membraan pakking te groot was waardoor de membraan plaatjes niet helemaal dicht konden en er dus een spleet bleef. dus kijk ff of de membraan met de pakking er goed op wel dicht kan.Heb de cilinder eraf gehaald. Die zag er nog goed uit met weinig krassen. Ook heb ik het membraan eraf gehaald en ook deze zag er goed uit (is ook maar 2 maanden oud).
Uitlaatpakking is nieuw, en sluit goed aan op de cilinder.
Metalen koppakking erop, en hij krijgt ook benzine. Bougie wordt nat.
Bij het terugmonteren van alles heb ik vloeibare pakking voor de zekerheid erbij gesmeerd. (behalve bij de koppakking, sinds die van metaal is)
De bobine werkt ook als behoren.
Maar helaas gaat hij nogsteeds niet aan.
Snap er geen reet meer van.
Heb hier een paar afbeeldingen van cilinder en membraan:
https://imgur.com/gallery/QYzaJ0c
ik denk dat ik het wel weet had ook een probleem met de malossie membraan en dat was dat de pakking te groot is waardoor de membraan niet helemaal dicht kon en er dus een spleet bleef dus check ff of je membraan helemaal dicht kan als de pakking erop zitSpietje zit in de krukas.
Uitlaatpakking is nieuw en goed recht aangedraaid.
Heb net geprobeerd zonder luchtfilter en remreiniger erin te spuiten. De eerste keer kwam er een redelijk harde knal uit te uitlaat. Daarna nog een paar keer geprobeerd maar geen resultaat. Ook was te zien dat er veel rook uit de carburateur komt.
gaat de membraan wel goed en helemaal dicht met die pakking. dat probleem had ik met de malossie membraanSpietje zit in de krukas.
Uitlaatpakking is nieuw en goed recht aangedraaid.
Heb net geprobeerd zonder luchtfilter en remreiniger erin te spuiten. De eerste keer kwam er een redelijk harde knal uit te uitlaat. Daarna nog een paar keer geprobeerd maar geen resultaat. Ook was te zien dat er veel rook uit de carburateur komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten