Naja ik had de achterbrug er dus afgehaald en leek wel normaal, maar is ie denk ik dus niet zo te zien aan de vering. Als je frame krom is zouden je kappen toch ook niet meer passen? Want die passen nog.Ik denk dat je frame krom is, of iig de achterbrug. Daardoor klopt de uitlijning van de motor en achtertandwiel niet meer.
Wat bedoel je precies met een haakse plaat? Ik had m dr al vanaf gehaald, maar zag niet echt iets, maar lijkt idd toch wel krom te staan te zien aan de fotos toch?Op een haakse plaat kun je simpel de achterbrug controleren en op meten, achterbrug moet je wel van het frame halen.
Dat je zijkappen passen zegt niets. Niet je hele frame, ook delen kunnen krom raken. Vooral daar waar ophanging en scharnierpunten zitten.
Naja ik had de achterbrug er dus afgehaald en leek wel normaal, maar is ie denk ik dus niet zo te zien aan de vering. Als je frame krom is zouden je kappen toch ook niet meer passen? Want die passen nog.
Heb je de exploded views al eens bekeken? Volgens de tekeningen hoort aan beide zijden tussen achterbrug en ankerplaat/ vulbus bij kettingwiel nog een bus (nr. 18) te zitten. Daarmee wordt alles netjes uitgelijnd.
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten