Beste mensen,
Ik ben mijn projectje langzaam aan het afronden en stuitte daar laats mee op een probleem. Namelijk het feit dat de kickstarter as doordraaide. Dit kwam door de remveer die om dat buisje klemt om de as. Deze heb ik bestelt en gisteren binnen gekregen en vandaag er dus in gezet. Eerst gaf mijn blok nog problemen met kicken maar dit kwam omdat ik 2 ringetjes vergeten was om op de as te plaatsen want daardoor kwam het carterkapje tegen de as aan. Dit probleem was dus verholpen en ik ging verder door de ketting erop te plaatsen. Hier ben ik over een probleem gestruikelt. Ik hoor namelijk een regelmatig getik (volgens mij in het blok) als ik met mn brommer aan de hand loop. Hij tikt alleen niet als ik achteruit loop met de brommer. Is dit normaal? want ik weet eigelijk niet eens meer of ik dat toen ook had toen ik mn brommer uit elkaar haalde. Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen. De brommer heeft lang stil gestaan dus misschien dat dat een beetje in moet werken, want er komt nu ook weer nieuwe olie op.
Alvast Bedankt