we kunnen anders een meeting van te voren houden, zo'n tocht naar bijv het strand zou echt wel tof zijn.
en jah, ik zou eerst alleenmet peter gaan.. hij heeft liever niemand mee die hij niet kent.. er was wel een optie dat een goede vriend van ons mee zou gaan en zijn neef, maar dat was nog onzeker, maar als peter niet kan vanwege zijn werk.. dan kunnen we met de mensen van het forum natuurlijk een tocht of vakantie houden.. ik zou het wel mooi vinden teminste!
ook nog even,, de lijst past bij ons allemaal op de brommer!! ik heb op mijn brommer een soort ophoging gemaakt wat meteen functioneert als waterdicht opbergvak.. daarbovenop kan ik mijnkrantentassen kwijt waar echt veel in kan en ook nog bovenop.. maar omdat dit wel erg zwaar zou worden achterop zaten we ook te spelen met de optie om een aanhangertje erachter te hangen..
Ik wil wel eens een foto zien met alles erop en eraan, want ik geloof er niks van. Je neemt een hele fietsenmakersgereedschapsset mee...plus een privé tankstation...etc etcook nog even,, de lijst past bij ons allemaal op de brommer!! ik heb op mijn brommer een soort ophoging gemaakt wat meteen functioneert als waterdicht opbergvak..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast