hallo mensen.
ik heb al heel lang me me puchje in mk kleuren en mk cilinder.
het is allemaal begonnen met een 65mk reed leuk later me blok
ffies getuned dus ff krukje dichtgeperst vertand verlicht enz. nieuwe lagers er ook maar ff in half jaar oud en keringen.
ik alles in elkaar gezet ik starte beetje warm draaien alles ik ging eerst nog ff rustig rijden. beetje na best lang rustig rijden vol knallen en je rijd het al. Hij liep vast
toen nog ff met vol getunede 50 gereden
op me mk blokje was saaj. toen dacht ik ik ga het btr doen. 80mk geworden. en ben nu bezig met een n-frame alles maar fotos volgen nog van N dus niet zeggen geen sprinter dit en dat
genoeg gelult vind ik wel dus fotos:
fotos komen er aan met 65mk.
16 maart: 1foto met 65mk en oude puch van :jaguar puch:
17 maart:
hier een foto van me andere ebr ingekort:
ben ook al aan me uitlaat begonnen moet de bocht nog ontwerpen en me tailpijp nog rollen hier wat fotos van me conussen nog niet afgewerkt.
en heb ook ff zilvere buitenkabels gekrege ook maar ff picca gemaakt je moet wat doen als je je verveelt
heb ook nog fotos van me puch met m-stuur en normaal zadel reed egt slecht toen
de 2 laatste fotos voordat hij egt helemaal uit elkaar ging:
fotos van me frame hoe het er nu bij licht:
het frame is inmiddels al verkocht nu w8en op me N-frame
23 maart: heb gister een donor puchje gekocht voor me kickblok. blokje was gelijk uit elkaar ffies schoon gemaakt
dus binnekort op laten lassen en dan weer kickstarten
Binne kort fotos!
24maart: heb me wielen binnen gekrege. het waren peugeot103 velgen.
ik had ze gelijk in de afbuit gezet en met staalborstel er over heen. 2uurtjes waren ze kaal. omdat ze al gezandstraalt waren
hier foto's:(op de fotos nog niet schoon gespoten met stoomcleaner)
hier foto's van me blok op de werkbank
verlicht tantwiel:
carters met aangegeven wat nog weg moet. maar moet nog wel boutgaatjes dichtlassen en verplaatsen.
10 april:
ff TNT stuur gehaald en afspraak voor de lasser gemaakt overmorgen carters gelast.
fotos van n-frame tnt stuur enzo komen er aan.
15 april:
lasser kon het niet lassen omdat het spuitalu was dsu dan maar w8en op me buurman totdat hij trug is van vak die kan het wel lassen.
ben ffies spulletjes wezen halen zoals: selettra rotor,speedgas,15/43vertand met gold ketting,hebo sponge filter, keringen,denso bougie,en tellertje tot de 200.
hier ff wat pics:
Me voorvoork met stuurtje en oude handsvaten dus nog geen speedgas.
Nog 1tje om het af te leren
18 april:
had me frame al ff in elkaar staan met voorvoork en stuur en wielen en carters+cilinder. k heb dus ff snel me ontsteek er op gezet om fotos te maken van me N zelf ook. Let niet op het plamuur werk aan de linker kant want daar ben ik nog niet begonnen met schuren
hier ff met uitlaat er onder getaped
Bocht nog niet gemaakt. komt binnekort.
Foto's van me frame in de spuitplamuur. FFies filtergat dicht,inhammen in tank,deukjes,rechterkap steuntje er af,kleine gaatjes dicht gemaakt.:
ik heb in de tank nog kleine hobbeltjes laten zitten aan het begin en eind van een inham vond ik wel mooi.
17 mei
ja eindelijk het rijd.na heel veel problemen.me tank is lek
maja moet nog afgestelt worden binnekort filmpje.
k rijd nu 100 rond ong k ging sporte tegen rox die 105 reed hij kwam me net voorbij. aleen het laatste doortrekpunt is nog niet lkkr.
jubbega is geweest daarna nog ff snel filmpie met tel gemaakt dus slechte kwaliteit maar koppeling was toen put
http://media.putfile.com/kleine-filmpje
fototjes met een spaakvoorwiel
k had problemen met me lagers van me 103wiel. maar moest ff naar jubbega dus dit wiel er maarin gezet ff.
heb trouwens 9.3 gerede met klote koppeling.
binnekort nog ene goed filmpje van jubbega.
k heb nu 2keer tillotson binnegekrege van een maat van me maar toen k ze ging op meten kwam ik tot 25 en 27 naja 27 kan sowiezo weg maar k denk dat 25 ook wel aardig ana de groote kant is. k zoek dus een 24mm die zou ik wel willwn ruilen tegen de 27en hij is wel te koop ook de 27.
3juni
heb me oude cil verkocht plus oude kruk en vertand en aanren carters.
dus van de week even nieuwe cil halen tunen en weer op me blokkie zetten. kijken hoe het dan rijd.
moet wel btr zijn als je me oude zag
update volgt.
8juni
eindelijk me nieuwe cilinder wezen halen op me andere puch het was ene hele trip
we hadden onderweg een vastnaaier met de 65mk dus bij de bromshop daarzo een nieuwe cil gekocht een 60cc 6poort. en er onder gezet en weer naar huis gereden
.
ik maak binnekort wel ff fotos van me nieuwe cil. niet dat iemand dat nog niet gezien heeft maar maak nie uit.
hier zijn ze dan fotos van me cil naast een nieuwe 65mk.
wat zou hier in zitten
redelijk versgil in poorten gelukkig
14 juni
ineens zie je weer dat rode busje.
je gaat er heen en hij vraagt naar b.v leeuwen ik zeg dat ben ik.
naja komt die met 2 dozen vanuit hz-bromshop. ik denk oh dat isme zitje maar wrm 2dozen.
ik kijken zijn het 2zitjes en heb er maar 1 betaalt
binnekort ff afw8en hoe dit gaat aflopen met de betaling van de ander.
anders maar trug sturen of doorverkopen.
6julie
is weer tijdje geleden van een update dit keer is nog zonder fotos.
me blok is aan puin gedraiad dus de lagers er uit gedraaid.
ik maak over 2dagen wel ff fots van me stage6 met viton nieuwe cil enz.
edit: heb me blok uit elkaar gehaald en je raad het nooit me kruk is gebroken bij het bigend in 2een. binnekort fotos want kan nu geen piccas er opzetten printer is put.
nog steeds printer kapot dus nog geen fotos uppen.
maar ik ga vande week topracing as bestellen en lagers halen.
heb ff een hpi06 gekocht. om te testen en ik wil nog een 24mm stage6 halen om te testen ook.
stage 6 is er.
en heb eindelijk fotos er op kunnen zetten. aleen ze zijn erg te groot geworden. fix ik wel ff in der loop van weken.
kleine schade aan zuiger.
carbje @ ander frame.
het hpi'tje.
uitlaatje
23 juli.
uit verveling maar ff me blok in elkaar gezet.
binnekort weer fotos.
edit fotos zijn er.
8 aug begonnen met me 910 zitje te plamuren enz. hij is in grote lijnen af nog ff afwerken en dan frame+zitje naar de spuiter.
Uit verveling maar ffies me kettingrandje gepolijst.
aardig gelukt maar moet nog 1keer opnieuw gesguuurt worden.
hier fotos toen hij een dag in elkaar stond en een dag afstellen.
op de fotos is nog geen filter te zien maar zit er inmiddels wel op.
Wat nog te doen:
voorspatboord er op(al gespoten moet aleen ff beugeltjes maken)
foam met MK logo op me zitje.
uitlaat afwerken/nieuwe maken.
genemuiden heb gebankt(komt nog een filmpje van.)
had 11,2pk en 9,3 sec
zat bij de laatste 7 maar had laatste run gebroken ketting.
hier 1tje met jolly. had ff niks te doen en me opmaat is tog gesgeurd.
filmpje van bank het is trouwens 11,2 en niet 112
ik mogt er niet zelf op zitten en hij trok hem niet door tot na ze powerband maar dat komt nog wel.
http://media.putfile.com/bank-112-pk
run tegen Spek.
http://media.putfile.com/ik-sprinten
je hoort trouwens een dip maar dat is niet mij broem.
heb een tailpijp er op gemaakt, klinkt wel veel leuker.
heb gelijk ff fotos in de zon gemaakt.
moet nog wel me uitlaat afslijpen en ff polijsten ofzo.
19sept:
had al een tijdje nieuwe zuiger liggen had gister een 50cc kopje ff afgedraait en uitgedraaid.
dus die valt nu in me cilinder en me cilinder 1mm opgehoogd.
ga eind deze week weer op de Bank en kijken of het heel veel versgil maakt.
dit is trouwens gewoon een 50cc kopgeweest om te testen.
Iets geks om door je benzine te gooien en dan gaat het best lkkr ruiken.
en de 3e rotor die is geleend. kijken wat het versgil maakt omdat dit vliegwiel maar 1com breed is.
hij zit trouwens op een beunpuch en heb ff buiten gestaan vandaar de roestaanslag.