Die slang eruit halen. Is een soort van "flippo" die in de rand van de rubber mancet gestoken zit Luchtfilterhuis ontmantelen, rubber onderdelen scheiden, manchet terugplaatsen en luchtfilterhuis weer monteren.het slangetje zit in het standaard luchtfilter, en de uitmonding zit aan de je cabarateur vast dus als je je luchtfilter los draait zie je dat slangetje zitten. kweet alleen niet hoe je hem kan ''onbegrenzen''
even in normaal nederlands graag.. gwn die slang eruit slopen?Die slang eruit halen. Is een soort van "flippo" die in de rand van de rubber mancet gestoken zit Luchtfilterhuis ontmantelen, rubber onderdelen scheiden, manchet terugplaatsen en luchtfilterhuis weer monteren.het slangetje zit in het standaard luchtfilter, en de uitmonding zit aan de je cabarateur vast dus als je je luchtfilter los draait zie je dat slangetje zitten. kweet alleen niet hoe je hem kan ''onbegrenzen''
Je kan ook het gat in de voorzijde van de slang opruimen zodat er meer lucht door kan, maar dat raad ik niet echt aan voor het geval je alles weer origineel wil maken. Tevens door het weghalen van de begrenzing moet je de sproeiermaat aanpassen, want anders klopt de lucht-brandstof verhouding niet meer.
ALs hij te veel lucht aanzuigt moet je sproeier vergroten zodat je mengsel weer goed word of je std luchtfilter er weer op zetten.Die slang eruit halen. Is een soort van "flippo" die in de rand van de rubber mancet gestoken zit Luchtfilterhuis ontmantelen, rubber onderdelen scheiden, manchet terugplaatsen en luchtfilterhuis weer monteren.het slangetje zit in het standaard luchtfilter, en de uitmonding zit aan de je cabarateur vast dus als je je luchtfilter los draait zie je dat slangetje zitten. kweet alleen niet hoe je hem kan ''onbegrenzen''
Je kan ook het gat in de voorzijde van de slang opruimen zodat er meer lucht door kan, maar dat raad ik niet echt aan voor het geval je alles weer origineel wil maken. Tevens door het weghalen van de begrenzing moet je de sproeiermaat aanpassen, want anders klopt de lucht-brandstof verhouding niet meer.Ja het komt er op neer dat je dan dat slangetje uit je luchtfilter moet halen. Als je dat doet moet je ook je sproeier vergroten zodat je weer een goed mengsel hebt. (zoals shadowranger ook al zei)even in normaal nederlands graag.. gwn die slang eruit slopen?
En ik heb ook een power filter maar als ik dan vol gas ga dan heeft ie hetzelfde vermogen als datik iets minder dan vol gas ga maar als ik dus vol gas ga lijkt alsof hij teveel lucht aanzuigt..
ALs hij te veel lucht aanzuigt moet je sproeier vergroten zodat je mengsel weer goed word of je std luchtfilter er weer op zetten.[/quote]En ik heb ook een power filter maar als ik dan vol gas ga dan heeft ie hetzelfde vermogen als datik iets minder dan vol gas ga maar als ik dus vol gas ga lijkt alsof hij teveel lucht aanzuigt..
klopt, van de week was mijn gashandvat kapot, waar je kabel inzit. maar daar moest ik een handvat en een rem extra bijkopen omdat hij t los verkocht. 16.80die dealer/brommerzaak.. die zet iedereen af.. is veels te duur sommige dingen.. meestal die kleine kut dingetjes zoals sproeiers en pakkingen.. maarja.. de ander die moet bestellen.. en dan duurt het eeuwigheid.. en als ik bezig ben dan wil ik altijd alles meteen hebben![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten