Maar ik heb dan wel knipperlichten dus het ziet er wat anders uit...!!!
Oordeel zelf, ik heb er zelf nie voor gekozen, heeft de dealer gedaan, maar ik vind zo breder bij my er mooier op omdat de knipperlichte ook al uitsteken dus...

Nieuwe versie van Quadro E-Start, daar zitten nu veel mooiere knipperlichten op, maar je kunt ze ook zo kopen hoor... Aansluiten moet je nie aan my vrageeehmm waar kun je die knipperlichten halen?
kun je die ook gewoon zo aansluiten?
Ik heb brom tomos, en ga dnek tog ma liggend nemen, anders steekt hij zo'n stuk uit aan de onderkant, vin k er ni uitzien
zit me uitlaat ook voor in de weg die brand ze kuite er aan.. maar kwil alle mogelijke opties bekijke... dus kwil wete of dat mag..dat ziet er al helemaal niet uit, en dat zit ook in de weg als je iemand achterop neemt
ja dat wel.. ik heb het ook geprobeert maar von het reslulaat echt 3x niks zonder spatbord was het mooi maar met spatbord echt te lelijkik probeer de lange wel op de veer te monteren, is stuk beter.
als je flitspaal ziet ff je been ervoor :p
Ik heb um zo gemaakt ziet er erg vet uit.kheb een staande genome..
is het trouwens toegestaan zoals je bij motoren wel is ziet om hem naast je brommer te doen want dan doe ik dat mischien wel..
zoals hier:
Terug naar “Kenteken/keuring & Verzekeringen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten