Het spijt me voor de herhaling, maar mijn tos is er zo goed als mee gekapt, jullie weten hoe ik me voel.Heeft er iemand misschien een telefoonnummer of iets dergelijks van ex-gast, want hij reageert niet op mailtjes, en is bijna nooit online. PM doetie ook niet terug.
hij verkoopt blokjes. betrouwbare, gehoord van lucas.wat is je probleem dan en wat is er met ex-gast?
ja, ik heb liever toch iemand die als betrouwbaar wordt beschouwd, want anders deed mijn tosje het ook nog wel =p (als je snapt wat ik bedoel, gen**it dus.)op marktplaats worden er ook veel aangeboden, heb ik er zelf ook laatst 1 vanaf.
verder kan ik je niet helpen.....
staat volges mij op BF ik zal ff voor je zoekenheeft iemand een bedradingschema voor de lampen van tomos?
Nee, verschil is er niet tussen de blokken met vierkante cylinder. Alleen de snor uitvoering heeft een hap uit de verbrandingskamer gefreest (minder compressie), een begrenst spruitstuk, een kleinere carburateur, en een dichte zuiger (zonder sleuven). Dit alles om ervoor te zorgen dat een snor niet harder kan dan 25 km/uur. Verder is qua constructie geen verschil.ik heb ff een vraag..
mijn blok word slecht enzo..
nu wil ik er een 2de blok bijkope die er onder hange en ander mischien opknappe ofso.. maar zit er kwa inhoud nog verschil in een snor of bromblok cilinder en carb enzo zet ik over dus dat maakt niet uit...
alvast bedankt
1) Niks, want je kan er niets mee. Ook niet te verbouwen met nieuwere modellen. Tenzij je de onderdelen nog kan krijgen, maar zal moeilijk zijn.Hallo
Weten jullie mischien hoeveel een tomos 4l blok (vierversnellingen)
waard is zonder cilinder, zuiger, ontsteking,carb,en kop, ?
En nog een vraagje past zo'n 4l blok onder een a35b frame met de
op hang punten ?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten