Nee, en je hebt mazzel dat dat laatste kwart niet alsnog tussen de zuiger en cilinderwand is gekomen!ik wil ff trg komen op wat ik zei:
ik weet dus nie of er wat bij krukas zit hoe kun je daar bij komen? en kan et kwaad? zit toch genoeg ruimte onder? en cilinder krasloos.
ps: denk zelf dat waar ik hem van kocht net naar zuigerveer heeft gekeken en dat ie gewoon dat stukje niet gezien heeft. maar waar kan een 3/4 zuigerveer blijven? die kan toch niet zomaar weg gaan?
Wat is er precies afgebroken? Pedaal, naaf of veer? Deze kosten resp. €40,40 , €22,16 en €2,42 (zwart)/€3,55 (chroom).ja is de bovenste maar hij doet nie meer.
wat een kut ding wordt er echt zat van.
net heletijd geprobeerd knapt het kickpedaal af
weet iemand of dat te lassen is. en anders iemand belang bij een tomos eiclinder die nie loopt met een 2week oude techno chroom uitlaat? voor 100€
Mmmm.... Lassen wordt moeilijk, is namelijk gietijzer, vrij bros en niet normaal CO2 te lassen.het pedaal is afgebroken in de bocht. en hoe ik dat voor elkaar krijg?
ik werdt een beetje sagi omdat hij niet meer starte. heletijd proberen en alles. weet niet of die vonkt volgens mij wel maar hij gaat nie door. en ik op het laatst nog paar x hard proberen. en toen knak geknapt.
weet iemand of dat te lassen is? heb geen zin om 40 € te dokken die tomos heeft me maar 85 gekocht(met nieuwe puch leovinci d;r bij:D(dus bijna 85-75=10€)
waar kan het aan liggen?
-te weinig compressie?(deed eerst wel dus daar kan het nie aan liggen volgens mij
-valse lucht?(kan maar ik had eerst ook geen pakking en toen liep ie ook
-dat de compressie lager is geworden omdat ik de uitlaat poort schoongemaakt heb (helft van de hele poort was nog open verder alles dicht
daar dacht ik zelf aan maar hij reed de dag ervoor nog. dus dan kan het dat eigenlijk niet zijn dacht ik zelf.
weet iemand ander hier antowword op?
Dat is onzin, dit heeft niets te maken met de compressie in je cilinder, hooguit met de doorlaat van je uitlaatgassen (die kunnen dus beter weg). Ik zou het nog even niet te gauw op willen geven, kijk nog eens rustig alles na, zeker van wat je los gehad hebt. Misschien moet je eea opnieuw afstellen, zie daarvoor de aanwijzingen op dit forum.dat de compressie lager is geworden omdat ik de uitlaat poort schoongemaakt heb (helft van de hele poort was nog open verder alles dicht)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten