Ik heb hetzelfde fenomeen. Als ik van mijn standaard snor de slang uit het luchtfilter haal trekt ie als een idioot maar gaat op volgas pruttelen om soms wel door te trekken en dan weer te pruttelen.moet je ff een kleiner kopen..
als alles standaard is gaat er bij een snor een 48 in !!
zal nu wel iets van 52 inzitten
Ga zo aan de gang met de uitlaat en zet dan ook de slang weer terug.Succes er mee!!
Denk dat ie het met de proma goed moet doen... andere sproeier hoeft dan denk ik niet. Toen ik mijn bullet had hoefde ik ook mn sproeier niet te vervangen..
Bromkop heb ik nu ook een week en ik moet zeggen je wilt niks anders meer !! heerlijk.. je krijgt gwn egt vermogen terrug.. En dan merk je in optrekken en de topsnelheid !
Zo daar zijn we weer. Uitlaat zit eronder en het geluid is wel aardig. Hij loopt nu 35 op de teller dus dat is redelijk.Is wel een verschil tussen een bullit en proma..
Proma is prestatie gericht beter maar de bullet is weer iets goedkoper.. en ik vind personelijk het geluid van bullet moeier dan van een proma.
2de hans heb je een bromkop voor een eurotje of 10-15..
hier in den haag zijn nog wel wat mensen die er een paar over hebben moet je maar ff kijken op marktplaats.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten