Maar de mensen die nu pas een brommer kopen, of pas kunne rijden omdat ze nu pas 16 zijn, moeten het wel betalen, dus die konden het niet voor 1 oktober 2006 doen..Weet je wat het is... je hebt bijna een jaar de tijd gekregen om je brommer te laten schouwen, en als je dat niet doet dan betaal je er meer voor. Het is niet anders.
Als je nu een brommer in de winkel koopt zijn deze allang geschouwd, door de dealer zelfMaar de mensen die nu pas een brommer kopen, of pas kunne rijden omdat ze nu pas 16 zijn, moeten het wel betalen, dus die konden het niet voor 1 oktober 2006 doen..
Zoals ik net al zei, als je een snorbrommer hebt die 80 kan ga je niet 25 rijden omdat je niet harder mag. In de auto let iedereen gewoon veel meer op die regel, daarom is dat dus.Vind de regels opzich goed, alleen heel flauw dat je een boete krijgt omdat je te hard kan niet omdat je te hard gaat..
Nou ik begin er toch een beetej op te letten om 25/30 te rijden.En over die snelheid, als dat werd afgeschaft denk ik dan echt NIEMAND meer 25 ging rijden, of wel soms?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten