Hoi Tommy en Marcel
Ik denk ,dat ik het gevonden hebt wat het geweest is of kan zijn
Ik was vandaag bij een kennis (ook met een tomos,2 ouwe lullen op een hoop ,zie je ons al over het fietspad scheuren met zo,n oranje vlaggetje zoals op je fietsje vroeger ?)
En ik vertelde dat de mijne zulke klappen gaf als ik op een klinkerweg reed
En die vroeg ,hoeveel druk staat er op jouw banden ,en toen uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh

kwam ik erachter dat er blijkbaar maar 1,6 voor en 2,2 achter erin mocht
mwoagh aangezien ze bij mij beiden op 5 stonden

,ga er nu wel een lampje branden van

,ja dan botst het natuurlijk wel een beetje meer
Dus ik heb er wat lucht uitgelaten (kwam gelijk een hoge luchtdruk gebied uitgewaait

) en toen reed het inderdaad wel "ietje"soepeler moet ik toegeven
Bij een echte diepe put hoor ik het nog wel ,maar als ik nu over een klinkerweg ga ,gaat het wel een stuk rustiger moet ik zeggen
Dus ik hoop dat dat het geweest is ,ik kan natuurlijk nog wel is gaan zoeken naar dat rubber ,maar als ik merk of hoor dat er nog mer zijn die dan ook die klappen krijgen ,hmmmmm ja dan weet ik wat het geweest is
mijn excuses voor zoveel dommigheid ,maar ja als je wat leeftijd betreft al in tram 4 zit ,dan gaan die cellen toch langzaam maar zeker afsterven hoor
Ik heb ook op het forum (algemeen en diversen geloof ik)waar iets van bandenspanning iets stond ,deze waarden ook opgegeven ,zodat anderen er ook iets aan hebben
Dus uhhh ik ga in het vervolg mijn bandenspanning maar is wat meer meten
Op mijn fiets staan ze ook altijd knoerhard ,omdat die dikke reet van 108 kilo er op moet ,en ja mijn tomosje vind mij misschien ook wel wat zwaar
Zonde dat beestje ,maar ja dan moet ie ook maar niet zo lekker rijden hé
gr DOMBO