Hoe een snelle stille Snor
Mijn probleem is, dat moeders niet wil, dat als zij langs het winkelcentrum rijdt, alle jongelui naar d`r omkijken. (ze fluiten niet).
Nou is het niet zo dat ze op d`r 57e er uit ziet als een spetter van 16 (40jr geleden wel, daarom heb ik ze toen genomen) Maar je hoort ons Tomosje duidelijk aan komen rijden. [Hij maakt stevig toeren]
Hij lekt nergens. Door mijzelf tot in de treuren nagezien.
Als je een vinger op de uitlaat (extra dicht gekit) houdt, dan stopt het motortje.
Ergo: Het komt door de luchtinlaat.
Wel dat kan. Ik heb de luchtfilterkast ontdaan van alle belemmeringen. En mede daardoor loopt ons Tomosje (met de 9mm carb en sproeier 50) door naar de 44Km. {bij extreem goede situatie zelfs 47Km} En niet te vergeten mijn gewicht 80 Kg.
Maar nu tot de orde:
Heeft iemand goede ideeën omtrent een geruisloos makende Tomos via het luchtfilter.
Dit is wel belangrijk, want niet alleen die jongens kijken, de politie ook. En dat vindt moeders niet zo`n succes.
Voor de goede orde zei gemeld: Met een authentieke luchtfilterkast er op rijdt hij slechts 35 en trekt duidelijk minder weg. [En daar gaat het bij ons nu precies om]
In afwachting verblijf ik met vriendelijke groet,