dat kost 17euriNou ik denk het niet,, Honen miss wel 5 euro maar nieuwe zuiger + veren ben je echt wel wat geld kwijt (als ie het al lost verkoopt)
ze poortem zijn niet naar de kloten die zijn gewoon viesDing hoef je niet meer te honen, kan zo op de schroot. Kijk je poorten is, die zien er niet meer uit.
Gewoon een nieuw cilindertje kopen, is het makkelijkst.
wat jij ziet is de uitlaatpoort die een beetje vol met kool zitDing hoef je niet meer te honen, kan zo op de schroot. Kijk je poorten is, die zien er niet meer uit.
Gewoon een nieuw cilindertje kopen, is het makkelijkst.
Zijn die ook bij online shops te verkrijgen?die witte vlekken zijn dus de vastloop sporen.
als je toch een nieuwe zuiger koopt moet je meteen een zuiger kopen met 2 sleuven aan de inlaatzijde.
egt een wereld van verschil
je kan beter je ouwe spruitsuk waar je carb nu aanzit overzetten op je nieuwe cilinderBedankt voor de vele racties, ik haal denk ik gewoon een andere cilinder, wil m tenslotte ook wat harder laten lopen.. Alleen dan zit ik met een ander spruitstuk. Kan op dit schuine spruitstuk ook een encarwi carb zetten? Anders moet ik ook nog een andere carb. kopen..
je kan beter je ouwe spruitsuk waar je carb nu aanzit overzetten op je nieuwe cilinderBedankt voor de vele racties, ik haal denk ik gewoon een andere cilinder, wil m tenslotte ook wat harder laten lopen.. Alleen dan zit ik met een ander spruitstuk. Kan op dit schuine spruitstuk ook een encarwi carb zetten? Anders moet ik ook nog een andere carb. kopen..
Maar dit is niet mogelijk met een cilinder die een membraan heeft. Ik heb nog een kleine opening in zn cilinder zitten. (A3 blok)je kan beter je ouwe spruitsuk waar je carb nu aanzit overzetten op je nieuwe cilinderBedankt voor de vele racties, ik haal denk ik gewoon een andere cilinder, wil m tenslotte ook wat harder laten lopen.. Alleen dan zit ik met een ander spruitstuk. Kan op dit schuine spruitstuk ook een encarwi carb zetten? Anders moet ik ook nog een andere carb. kopen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten