Startpost...
Hey mensen
Voor 1 maand terug had ik alsmaar problemen met de tomos, steeds was er weer wat. Toen kwam de laatste druppel, de ontsteking kapte ermee en ik kon 10 km lopen. Zelfde avond alles nog te koop aangeboden.
Want ik had de optie een Honda NSR van een vriend over te kopen. Dus maar gedaan, zeker omdat hij vrij goedkoop was en er een origineel 80cc Honda blok onder ligt. Voordeel: Lekker stil, snel, en zuinig (1 op 26).
enkele foto's hier:
plaatjes
Plannen:
- Crossstuur
- Senda Koplamp
- Mooi spuitbeurtje
Motorisch houd ik hem voorlopig origineel![]()
hier wat vage mobiele telefoon foto's vd sendakap + hoe de tellers komen:
plaatjes
zo, ff naar loonsewaard gereden, beetje gecrosst met de nsrNog in de fik staande berm tegen gekomen, stukje autoweg gereden, en toen de ketting de buitenste schakels getjoend
![]()
plaatjes
met zwarte velgen en achterbrug, rood lijntje om de velg is het echt super imo,
ik vind het heel leuk dat je een hondsa nsr heb maar er zal vast wel een honda topic wezen, ga daar lkkr je honda showen en move uit het tomos topic
Beter houd je die stoere verhalen voor je, en leer het verschil tussen een topic/forum/subforum eensStartpost...
ik vind het heel leuk dat je een honda nsr heb maar er zal vast wel een honda topic wezen, ga daar lkkr je honda showen en move uit het tomos topic
koste me 50 euro, is een uit italie geïmporteerde Ducati motorkettingwaar kom ik aan zoon gekleurde ketting lucas?
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten