Vind maar eens een andere krukas voor een tomos..
..die zijn er niet. In ieder geval niet anders dan origineel. En een airsal 65 is niet zo'n cilinder waar je autowheelies mee pompt en je krukas aan stront mee kan boeken.
ooohhh oke gelukkig dacht alWat moet ik je aanraden? wat wil je dan met die airsal 65 halen..?
Als je gewoon 75 wil rijden en lekker wil optrekken is het een prima cilinder, maar als je 100 wil rijden en overal een wheelie wil pompen weer niet..
hier in Leiden hebben zo ook immi krukassen voor tomos dus das nie helemaal waarVind maar eens een andere krukas voor een tomos..
..die zijn er niet. In ieder geval niet anders dan origineel. En een airsal 65 is niet zo'n cilinder waar je autowheelies mee pompt en je krukas aan stront mee kan boeken.
En die zijn 100% racing ofzo ? of het het gewoon een imitatie van het orgineel ?hier in Leiden hebben zo ook immi krukassen voor tomos dus das nie helemaal waarVind maar eens een andere krukas voor een tomos..
Volgens mij bij bert van der meij heb ik ze zien liggen maar dat is dacht ik imitatieEn die zijn 100% racing ofzo ? of het het gewoon een imitatie van het orgineel ?hier in Leiden hebben zo ook immi krukassen voor tomos dus das nie helemaal waarVind maar eens een andere krukas voor een tomos..
Als je begrijpend leest wil de TS een 'race'krukas voor zijn tomos. Die bestaan dus naar mijn weten niet..hier in Leiden hebben zo ook immi krukassen voor tomos dus das nie helemaal waarVind maar eens een andere krukas voor een tomos..
..die zijn er niet. In ieder geval niet anders dan origineel.
kijk eens hierooohhh oke gelukkig dacht alWat moet ik je aanraden? wat wil je dan met die airsal 65 halen..?
Als je gewoon 75 wil rijden en lekker wil optrekken is het een prima cilinder, maar als je 100 wil rijden en overal een wheelie wil pompen weer niet..
maar 65 cc airsal is toch 90 euro alleen de cilinder ??
dan moet ik dus nog zuiger + kop hebben
en kan de Bromkop Cilinder (50 cc) op de 65 cc Cilinder ???
Txxx dat wou ik effe hebbenkijk eens hierooohhh oke gelukkig dacht alWat moet ik je aanraden? wat wil je dan met die airsal 65 halen..?
maar 65 cc airsal is toch 90 euro alleen de cilinder ??
dan moet ik dus nog zuiger + kop hebben
en kan de Bromkop Cilinder (50 cc) op de 65 cc Cilinder ???
is wat goedkoper dan 90eu, daar zit zuiger en membraam bij + wat pakkingen dacht ik.
op die cilinder kan je gewoon je kop laten zitten, brom of snor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten