Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en ik niet al een vraag stel die al gevraagt is want ik heb namelijk al rondgekeken op het forum
Ik zelf heb een Standerd Snor tomos, op zich een mooi ding wil hem helemaal gaan opknappen maar eerst wil ik hem opvoeren.
Ik ben zelf best wel handig met Brommers en heb hem ook vaker zelf medere puch brommers opgeknapt en alles.
Alleen zit ik met een probleem het is een snor brommer dus mag ik maximaal 25 Km/h rijden aleen doet hij dit niet.....
Ik rij namelijk 22 Km/h dat vondt ik zelf niet zo leuk als je namelijk ingehaald wordt door fietsers...
Zelf heb ik al me carberateur helemaal schoongemaakt.
Ook heb een kleiner achter Tandwiel genomen namelijk:22 en ik heb een Betere uitlaat (Bullet).
Omdat ik een ander tandwiel heb trekt hij minder goed op dat vindt ik niet zo erg maar de snelheid ontbreekt

Omdat het een 2-tak blok is moet ie doorschakelen om door te kunnen versnellen, dit moet ik nu doen door namelijk met me voeten me brommer te helpen het ziet er niet uit maar als ik dit niet doe rij ik maar 16km/h en dat is nou nie echt iets om trots op de zijn.
Ook omdat me brommer dus als het waren niet echt doorschakeld denk ik dat het probleem bij me cilinder zit, dus deze wil ik ook gaan vervangen: Maar aangezien me brommer al een blauw kenteken heeft dus zonder helm wil ik hem niet te hard laten gaan gezien dat ik al een ander tandwiel heb en een betere, snellere uitlaat.
zelf weet ik van vrienden die een nieuwere tomos hebben die gewoon standerd is dat die beter optrekken en ook nog harder rijden en zelfs nog harder door alleen al het kleinere tandwiel :22 achter hebben, en nog geen eens die bullet uitlaat.
Dus is mijn vraag weet iemand wat voor Cilinders er zijn Voor een gewone Standerd Snor tomos en wat mijn snelheid dan is, dit ben ik namelijk ook al een beetje te weten gekomen via een andere topic maar als iemand het meschien nog een keer kan vertellen zou ik het op prijs stellen.
maar mijn groortste vraag is of iemand mij kan vertellen of mijn cilinder wel echt het probleem is, mogelijk me zuigerveren, want ik zou het zelf echt niet meer weten.
Alvast bedankt,
Jimpje