Dat is waarschijnlijk je koppeling die op is. Metaal op metaal geluid. Oorzaak: Te weing olie in de bak.Ik heb op mijn tomos boven het achtertandwiel zegmaar, geen kapje meer zitten. Ik denk dat dit er voor zorgt dat me ketting tegen het linker voetkapje zegmaar aangaat als ik hard over een hobbel ga of er met ze 2e op zit. Heeft iemand misschien nog zo'n kapje? of een winkel waar je zo'n kapje kan kope?? en als dit niet het probleem is wat dan wel het probleem is???
En dan heb ik nog een probleem. Als ik optrek in me 1 maakt die de eerst eerste paar meter een heel gek schuurend achtig geluidje? is dit een probleem??? en hoe kan ik dit dan oplossen???
Stationair afstellen gaat met een schroefje aan de zijkant van je carburateur. Uitdraaien is langzamer, indraaien is sneller stationair. Als dit geen verschil oplevert moet je je gskabel iets losser stellen. Dat doe je op de carburateur waar je gaskabel naar binnen gaat of bij je gashendel aan het stuur. Het harder stationair lopen doet niets af aan de prestaties. Je rijdt er niet harder om en trekt ook niet sneller weg.En hij loopt stationair zegmaar iets te hoog want hij wil al heel zachtjes wegrijden, wat kan ik hier aan doen?? of is dit alleen maar handiger omdat die dan harder gaat oid?
JAen dan mijn laatste vraag: Ik heb een paar losse uiteinden van draden met van die contactpuntjes hangen, waar dienen die voor? en kan ik hier misschien wat extra dingen op aansluiten ofzoiets???
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten