van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
nee omgekeerd, deze is de mother of al tomosjes en honda zijn wannabe tomosjes.. alleen was honda niet slim genoeg om een automatische koppeling te ontwerpen zodat de consument zichzelf rotschakelt met die dingen..wannaby shakel
zielig
koop eeen honda
ik denk eerder dat jij 14 bent aan die lassen te zien. want met een 20 jaar elektrodelasapperaatNeuh, alleen een elektrodelasapparaat van 20 jaar oud, die bedoeld is voor 5mm plaatstaal.
Ben jij soms 14 jaar, gezien die trieste kutreply van jou?
ik weet niet wat voor oog afwijking jiij hebt
Zie je wel dat t koekenbakkers zijn bij honda..maar een honda lijkt helemaal niet op een tomos
Als jij zo goed kan lassen, maak je maar een mooi project aan op het brommerforum. Met zo'n niveau kun je van mij hier een ban krijgenik denk eerder dat jij 14 bent aan die lassen te zien. want met een 20 jaar elektrodelasapperaatNeuh, alleen een elektrodelasapparaat van 20 jaar oud, die bedoeld is voor 5mm plaatstaal.
Ben jij soms 14 jaar, gezien die trieste kutreply van jou?
kun je gewoon goede lassen leggen
als je de machine maar goed in stelt maar dat kunnen een paar mensen hier niet.
nee omgekeerd, deze is de mother of al tomosjes en honda zijn wannabe tomosjes.. alleen was honda niet slim genoeg om een automatische koppeling te ontwerpen zodat de consument zichzelf rotschakelt met die dingen..
ik weet niet wat voor oog afwijking jiij hebt maar een honda lijkt helemaal niet op een tomos
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten