ik zou graag willen weten wat doet 15mm carb. op stnd snor setup? maakt het veel verschil ipv de 12mm? en word de brommer daardoor ook veel minder zuinig?
mvg
Ik begrijp het af en toe niet....als jullie graag snel willen rijden, waarom dan geen Tomos nemen met geel kenteken ?ik zou graag willen weten wat doet 15mm carb. op stnd snor setup? maakt het veel verschil ipv de 12mm? en word de brommer daardoor ook veel minder zuinig?
mvg
40 veel ste snelIk begrijp het af en toe niet....als jullie graag snel willen rijden, waarom dan geen Tomos nemen met geel kenteken ?ik zou graag willen weten wat doet 15mm carb. op stnd snor setup? maakt het veel verschil ipv de 12mm? en word de brommer daardoor ook veel minder zuinig?
mvg
(dan mag je harder)
Mijn snortomos gaat nu eigenlijk al veel te snel (tegen de 40 km), terwijl er niks aan gevijld is, er gewoon een standaard carburateur op zit, maar nu sinds kort een uitlaat zonder die rare S-bocht en dikkere beginpijp.
Ik heb het alleen gedaan om wat gemakkelijker de fietsers te passeren op de fietspaden...verder tuf ik rustig zo'n 30 km per uur.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten