Wat mij gister overkwam heej ik ben er nu nog still van
ik had net pauze van werk dus ik zit lekker relaxt met een tosti en een kopje koffie te genieten van me pauze, Toen ging de telefoon me vader
Hij zegt van ik had politie meppel net voor je aan de telefoon ik d8 van wat nou dan,
Ik vraag heel verbaast van wat hadden ze dan ? Hij zegt ze hebben je tomos weer gevonden, Ik wist echt niet wat ik er mee aan moest dus ik vroeg maak je gekheid ofso? neej zegt die echt niet ze hebben hem weer gevonden in meppel terwijl ik in krakeel hoogeveen woon, Dus heeft de politie een of andere knaap uit meppel op mijn brommertje aan gehouden,
Ikke dus mega blij naar inmiddels een jaar heb ik ook een mooie snelle aprilia sr, Dus ik denk dat ik van me tomosje een sprint projectje ga maken waar jullie natuurlijk van op de hoogte blijfe

maar ik vind het tog raar naar bijna een JAAR komt die weer doodleuk boven water, En volgens de politie ziet ie er nog heel netjes en hij loopt ook nog goed zij die, Ik kan het zelfs nog nauwelijks geloven me maaten zijden ook al van HUH? naa een jaar? Ik zelf denk dat die ergens bij iemand in de schuur stond en dat ze mteen bij het eerste blokkie rijden aan de beurt waren, Maar dus ik ga vrijdag me tomosje ophalen en dan horen jullie wel meer:)
De groeten