1.mijn achterrem doet het helemaal niet, ik heb hem op zn strakst staan, en ik heb al een andere remsegmenten geprobeerd van een oude rem van mij, lijkt me sterk dat ze alle 2 even ''versleten'' zijn, waar kan dat nog meer aan ligge?
2. mijn tomosblok maakt een ratelachtig geluid nog steeds behoorlijk irritant want als dat weg is maakt ie een mooi geluidje, en ik heb m niet te hoog stationair staan want hij valt al bijna uit scheelt niet veel. misschien net een te kleine sproeier?
3. als ik achtertandwiel 28 erop zet, maakt een 65cc airsal dan geen overtoeren? ik heb gehoord dat als je je uitlaatpoort zeg maar breder maakt dat ie ook harder optrekt? maar dat lijkt me sterk want je moet dat toch doen met berekeningen? poortmappen enz.?
4. mijn schakelaartje is kapot, hoe kan ik de tomos uitzette zonder de bougiedop eraf te trekke? ik heb dat zwarte kabeltje al geprobeert tegen het frame aan te houde, dat kabeltje bij de schakelaar, maar hij ging niet uit. het is maar voor een paar weken daarom.
alvast bedankt voor de reactie!