Je veer zit verkeerdom. Ik had gezegd linksom = tegen de klok in wat hetzelfde is als aan de rechterkant langs. Nu loopt ie aan de linkerkant en wordt de eerste versnelling niet ingeschakeld. Klopt het als ik zeg dat de twee tandwielen niet blokkeren tov elkaar als je ze één bepaalde richting opdraait? Is het probleem dat je niet wegkomt? Monteer het veertje andersom. Dan doet ie het vast beter.Vraagtekenveertje zit er niet op. Die hoort in de groef te liggen en achter het palletje gehaakt te zitten. Als deze bij jou er niet inzit is dat iets wat je moet monteren. Tegen de klok in aanbrengen, het korte deel inhaken in gaatje (ongeveer op 90 graden links van het palletje achterop de tussenas) en dan linksom in de groef laten vallen en achter het palletje klikken.
Verder lijkt me alles wel in orde op de foto's te zien.
dus als je je vraagtekenveertje plaatst moet je er ook opletten of die links of rechtsom zit?Je veer zit verkeerdom. Ik had gezegd linksom = tegen de klok in wat hetzelfde is als aan de rechterkant langs. Nu loopt ie aan de linkerkant en wordt de eerste versnelling niet ingeschakeld. Klopt het als ik zeg dat de twee tandwielen niet blokkeren tov elkaar als je ze één bepaalde richting opdraait? Is het probleem dat je niet wegkomt? Monteer het veertje andersom. Dan doet ie het vast beter.Vraagtekenveertje zit er niet op. Die hoort in de groef te liggen en achter het palletje gehaakt te zitten. Als deze bij jou er niet inzit is dat iets wat je moet monteren. Tegen de klok in aanbrengen, het korte deel inhaken in gaatje (ongeveer op 90 graden links van het palletje achterop de tussenas) en dan linksom in de groef laten vallen en achter het palletje klikken.
Verder lijkt me alles wel in orde op de foto's te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten