raar, toen ik mijn proma eronder deed met standaard setup moest ik toch 2 sproeiers hoger voor perfecte topheb vandaag de uitlaat ontvangen, heb eerst de gaten voor de schroeven groter moeten maken.. het lijkt wel of ze dat ding helemaal verkeerd hebben gelast.. anyway, hij zit er nu op en hij klinkt erg bruut.
Heb geen andere sproeier er in gedaan maar hij doet het goed en de bougie is bruin na een tijdje rijden.
ok danUhm, 4
dat laatste is echt onzin! twee sproeiers hoger heeft al verschil. de meeste mensen hier hebben volgens mij wel slechte ervaringen met bromboeren.ik zei bij de bromboer dat ik een grotere sproeier wilde, maar hij vertelde me dat dat niet nodig was bij een nieuwe uitlaat dus ik dacht hij zal het wel beter weten dan iken als ik een grotere sproeier wilde moest ik er een van 8 maten groter pakken zei hij want 2 heeft geen zin..
je kunt die yasuni dempers wel los kopen en op een tecnigas schroeven maar dan ben je aleen al 80 euro aan zown demper kwijtkun je die dempers los kopen en dan op die tecno uitlaat monteren?
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
haha helemaal mee eens, die vent was echt niet helemaal lekker, moet zich ff na laten kijken, maar bromboeren zijn in het algemeen afzettersdat laatste is echt onzin! twee sproeiers hoger heeft al verschil. de meeste mensen hier hebben volgens mij wel slechte ervaringen met bromboeren.ik zei bij de bromboer dat ik een grotere sproeier wilde, maar hij vertelde me dat dat niet nodig was bij een nieuwe uitlaat dus ik dacht hij zal het wel beter weten dan iken als ik een grotere sproeier wilde moest ik er een van 8 maten groter pakken zei hij want 2 heeft geen zin..
althans Mk-racing en ik wel! die man daar wou ons nog niet eens helpen en ging als een spastischie mongool met zijn schouders schudden alsof hij een epileptische aanval had!
idd, alles wat ze verkopen is ongeveer 2 keer zo duur als gewoonlijk. op schaaftbromfietsen.nl is een pakkingset iets van 4,50. bij die turk van een bromboer kost het 8,50!haha helemaal mee eens, die vent was echt niet helemaal lekker, moet zich ff na laten kijken, maar bromboeren zijn in het algemeen afzettersdat laatste is echt onzin! twee sproeiers hoger heeft al verschil. de meeste mensen hier hebben volgens mij wel slechte ervaringen met bromboeren.ik zei bij de bromboer dat ik een grotere sproeier wilde, maar hij vertelde me dat dat niet nodig was bij een nieuwe uitlaat dus ik dacht hij zal het wel beter weten dan iken als ik een grotere sproeier wilde moest ik er een van 8 maten groter pakken zei hij want 2 heeft geen zin..
althans Mk-racing en ik wel! die man daar wou ons nog niet eens helpen en ging als een spastischie mongool met zijn schouders schudden alsof hij een epileptische aanval had!
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast