Ik heb qua technische kennis niet zo'n hoge pet op van die Kers. Ben daar wel eens geweest voor onderdelen, keek ie me met een glazige blik aan waar ik het in godesnaam over had. Ik haal mijn onderdelen en antwoorden op mijn technische vragen bij een echte kenner, te weten WK Scootercenter in Deventer. Die hebben tenminste verstand van zaken!Vandaag even bij kers geweest voor nieuwe remkabels voordat ik hem morgen weg breng.. hij zegt dat het onmogelijk het vraagtekenveertje kan zijn, en dat het waarsch de koppeling moet zijn omdat de koppeling er voor zorgt dat hij hem laat weg rijden.
Naja ik breng hem morgen weg en dan maar hopen..
bram, ik zou als dit nog duurder gaat worden gewoon ff een nieuw blokje op marktplaats voor 40 euro halen. gebruik je dit blokje als donorblok.Donderdag brommert weggebracht en Kers keek meteen naar de koppeling waar hij op t eerste gezicht niks raars aan zag, vervolgens duide ik hem toch nog even op het vraagteken veertje omdat dat vaak hier genoemt wordt, zat er goed op volgens hem.. hij ontdekte echter wel een klein scheurtje op t tandwiel.. dat hoort niet maar lijkt mij niet echt een oorzaak.. Hij zei dat wat onder het tandwiel zit, beschadigd kan zijn doorr het scheurtje maar dat gebeurd bijna nooit.
Hij heeft er verder niet meer naar kunnen kijken omdat hij heel druk is en ik moet morgen middag even bellen.
Als het indd dat scheurtje is moet dat tandwiel dus besteld en vervangen worden waar ook weer een aantal dagen over heen gaat. Zucht..
Hopen dat zown tandwiel niet te duur is.
Morgen of overmorgen meer nieuws!
Dit is dus precies wat ik bedoelde met de kennis van Kers. Scheuren in het tandwiel??Donderdag brommert weggebracht en Kers keek meteen naar de koppeling waar hij op t eerste gezicht niks raars aan zag, vervolgens duide ik hem toch nog even op het vraagteken veertje omdat dat vaak hier genoemt wordt, zat er goed op volgens hem.. hij ontdekte echter wel een klein scheurtje op t tandwiel.. dat hoort niet maar lijkt mij niet echt een oorzaak.. Hij zei dat wat onder het tandwiel zit, beschadigd kan zijn doorr het scheurtje maar dat gebeurd bijna nooit.
Hij heeft er verder niet meer naar kunnen kijken omdat hij heel druk is en ik moet morgen middag even bellen.
Als het indd dat scheurtje is moet dat tandwiel dus besteld en vervangen worden waar ook weer een aantal dagen over heen gaat. Zucht..
Hopen dat zown tandwiel niet te duur is.
Morgen of overmorgen meer nieuws!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 8 gasten