sinds wanneer zijn er tomos mannen modellen?Als je een standaard damesmodel Tomos hebt zit er 9 van de 10 keer een kraantje op zoals deze.
Ehh Tomos mannenmodellen zijn er al een jaar of 30, zie ook Tomos ATX en andere modellen...sinds wanneer zijn er tomos mannen modellen?
Ik dacht dat er ongeveer een halve liter reserve in zit, op een tank van 4 liter. Je hebt een Flexer, dus heb je deze benzinekraan. Ik weet niet precies wat de standen zijn, maar als het goed is kan je maar 3 posities (op 90 graden van elkaar) selecteren, daarna blokkeert de kraan als je door wil draaien. Probeer gewoon een stand en rij ermee. Kapt ie na enkele kilometers dan is dat stand dicht. Open de kraan (als het goed is kun je maar 1 kant op) op 90 graden tov de dicht positie. Dat is normaal open, draai je verder door tot aan de aanslag (weer 90 graden verder tov de normale open stand) is dat reserve.Ik rijd nu inderdaad met de knop naar boven, ongeveer 10 kilometer gereden. Hoeveel zou hij logischerwijs op de reserve moeten kunnen doen? Hoeveel gaat daar in?
ik zie dat deze vraag zeer zinvol is shadowranger, vergeleken met mijn pushback tomos!
misschien moet je even leren sommige opmerkingen voor je te houden, begint namelijk iritant te wordenof die handschoenen die bij de zeeman voor 1 euro verkrijgbaar zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten