Dit zou goed kunnen jah zaten 3 ringen op die as en toen ik die gewoon terug had gedaan sloot de kap niet helemaal dus had ik er 2 weg gelaten. Ik ga het nu nof effe proberen kan ik mrg tenminsten met de brommer naar school en in met het ov hahaik heb hetzelfde kwestie van een vulringetje plaatsen op je kickstartas in je blok.
dat ie mee draaid heeft ermee temaken dat je kickstartmechanisme niet los schiet.
met een ringetje plaatsen is dat zo verholpen.
omega veer? enne zit die dan achter mijn koppeling in het gedeelte waar ook mijn krukas zit enz? want daar heb ik niet eens aangezeten!!Het is gewoon je omega veer...
soort uitstulpsel aan je kickstartas, wat tussen je carterhelften moet vallen, wijst als het ware naar voren. Als de ringen ook goed zitten zou dat de oplossing moeten zijn.
als je zelf het blok open kan maken kun je dat ook verhelpen is helemaal niet moeilijk gewoon kijken of hij er tussen zit en/of dat hij niet gebroken isOoh okee nou ik denk dat ik hem dan maar idd naar een dealer breng want heb zlef niet echt het matriaal om dit te maken. Kan hij mooi gelijk nieuwe koppelings segementen er op zetten. Ik zal het tegen de dealer zeggen dat scheelt denk een hoop tijd en dus ook geld. In iedergeval bedankt voor de reacties!
grz
Christian
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten