hallo ik heb een snor tomos met een a35 blok met elektrische onsteking
nu was het zo dat ie te hard liep (zat allemaal brommer onderdelen op).
ik heb dus de originele onderdelen er weer op gezet (9mm carb met een 52 sproeier, begrensde spruitstuk, het kleine slangetje in luchtbak, originele snor uitlaat, snor cilinderkop, tandwielverhouding 26/31 en de onsteking weer op snor stand gezet) nu liep ie dus niet mooi, gewoon optrekken deed ie wel goed alleen op top niet dan hield ie in en leek het net dat ie af en toe en slag over sloeg.
heb de originele snoruitlaat vervangen door de brommer uitlaat en het slangetje uit de luchtbak gehaald, het werd al iets beter maar nu begint ie op top te stotteren, kleine sproeier erin en nog niet helemaal over (bougie spierwit) nu dus weer de 52 erin. heb de achter tandwiel vervangen door en 28 tands, gaat steeds beter maar hij trekt `m gewoon door en gaat dan weer stotteren maar wel minder (als ik een poosje top blijf rijden dan doet ie het bijna tot niet meer maar dan wordt de bougie wel witter) nu heb ik een iets grotere sproeier geprobeert maar dan stottert ie nog meer.
ontsteking heb ik halverwege brommerstand gezet maar dat maakt ook geen verschil.
ondertussen loopt de snorbrommer al 40 op teller.
wie weet er nog meer opties die ik kan doen???