Het boeltje blokkeert inderdaad. Als ik de carterkap eraf heb en ik duw het wiel achteruit zie ik dat die primaire en secundaire tandwielen tegen de koppeling aan komt. Als hij geblokkeerd is kan hij wel vooruit draaien en niet achteruit. Ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen want alle ringetjes zitten er gewoon goed op. Er zit ook een nieuwe caterkappakking op, kan dit er ook iets mee te maken hebben?volgens mij zitten niet alle ringetje op hun plaats of te dunne ringetjes want als je het ringetje van je primaire en secundaire vertanding in je blok weg laat komen die tandwielen naar voren en dan blokeert het zootje het kan ook zijn dat het ringetje achter de koppeling dus tegen je keerring aan weg is dus als ik jou was zou ik ff kijken of overal wel de juist ringetjes zitten
ja hij moet wel vast zitten maar er is een veschil tussen vast en vast voor mij toen ik hem tevast had zitten had ik dezelfde problemen toen ik hem iets losser had gezet waren de problemen weg. en verders nooit geen last gehad met de koppeling verders van aflopende bout ofsoDie moer moet wel vastzitten anders loopt ie er zo weer af. Check of er nog speling aanwezig is tussen 1e versnellingskoppeling en huis. Mag ongeveer 1 mm zijn. Anders andere afstandshims (ringen) monteren totdat goede speling er is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten