Laatst reed ik van het werk naar huis en zakte mijn tomos langzaam weg en sloeg die af. Daarna kan ik hem niet meer starten en doet die helemal niks meer Lijkt net of er geen power meer inzit. Kan iemand helpen? Weet iemand wat het is? en hoe ik het oplos?
je moet je carburatuer even schoonmaken. http://www.tomosforum.nl/tutorials/onde ... angen.html. Daar staat hoe je hem moet openmaken etc(dus niet de sproeier gaan vervangen oid ). JE moet alles even doorblazen met een compressor. Het kan ook zijn dat je een oudere brommer hebt en dan zit je carburatuer onder je frame. Dan moet je eerst 2 bouten van je blok losmaken.
heb je de rest van de carburatuer ook schoon gemaakt dan? En als je een paar keer kickt heeft hij dan benzine??( wel eerst even de bougie droogmaken anders kan het nog van de vorige keer zijn)
Ga terug naar de bromboer met je brommer, je brommer komt uit het jaar 2007 dus zou er nog minimaal tot januari 2008 garantie op moeten zitten.
Als je brommer binnen de termijn van de garantie kuren heeft, moet je gewoon terug gaan naar je bromboer en het verhaal uitleggen, en dan zal die hem wel moeten repareren zonder dat er kosten aan verbonden zijn.
De beste Oldscool Moderator die je maar kan wensen