dat is niet erg hoor...Misschien een 45kop op een 44cilinder?
Hoe laat je je benzine uit je reserve lopen ? Want dat moet ik echt ff doen, zit benzine van 265 jaar oud ofzo nog in :sJe reserve is het laatste beetje benzine uit je tank, dus daar ligt het meeste troep in. Je zou een keer tot je reserve kunnen rijden, en dan de benzine uit de reserve in een bakje op kunnen vangen, totdat hij helemaal leeg is, dan nog ff btje omspoelen ofzo, dat het laatste vuil er ook uit is. Daarna nog ff naar die filter in de benzinekraan kijken als je die eruit draait.. kan ook vuil inzitten.
Die ouwe benzine zou ik weggooien, zoveel is het toch niet en dan ken je em weer volgooien
Dat andere weet ik niet.. k snap niet echt wat powerband is precies..
Oki TnQ zal het eens proberen, maar eerst maar is me tank leegrijden xDZet je benzinekraan uit, slangetje van je carb halen, hang em in een groot genoege fles en zet em op aan, niet op reserve dus.
Als je gewone tank leeg is gelopen, pak een andere fles en zet je kraantje op reserve, laat hem dan nog verder leeg lopen, maar pas op!: als hij stopt met lopen denkje: Hij is leeg! maar dat istie dan niet, ff schudden met je brommer, dan komt de laatste benzine met extra veel zooi eruit.
Dan kan je m ff klein beetje goeie benzine uit die andere fles er door heen spoelen, vang het op in de fles zooi, kraantje dicht, goeie benzine er weer in, slangetje op je carb en gaan weer!
ik heb toevallig vanmiddag plastic zijkappen gehad en op me tos gezet , en ik heb et oude model frame.Weet iemand misschien of nieuw model plastic zijkappen passen op een frame dat nu ijzeren zijkappen heeft?
M.a.w.: verschillen de ophangpunten?
(wil nl. mijn carb naast et frame hangen, past niet)
En wat is het grootste schuine spruitstuk wat je voor tomos kan krijgen, of zijn ze alleen ori 12mm?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten