Uhm oke thnx ook geen problemen met de remtrommel en spatbord ofso ??ja dat past meteen!
Mvg Ard
Is een toerenteller van een DNA nauwkeurig? maar daar dan ook echt nauwkeurig?
Mvg Ard
In het eerste geval trek je valse lucht omdat je pakking niet goed afsluit. Ik heb begrepen uit andere posts van je dat je een ei-cilinder hebt. Waarom zit je spruitstuk niet vast met 2 bouten?wat merk je als je spruitstuk maar met 1 kant vast zit? dat hij hotterd en veel zachter gaat of licht het aan me zuiger waar het hemt(hemd=met een d)
3mm langer nu van is.
Door met een deospray oid bij je inlaat te spuiten of tussen de kop en de cilinder. Als ie uitvalt of harder begint te lopen heb je valse lucht.carburateur heb ik al schoongemaakt. en of ik valse lucht krijg weet ik niet, hoe kan ik dit vinden?
Heb je een kleine of grote type bobine. In het eerste geval heb je wrsch. punten, in het tweede electronische ontsteking, maar je kan dit het beste checken door de linker carterkap even eraf te halen.verder heb ik standaard setup met tecno uitlaatje, maar met me *standaard uitlaat heb ik hetzelfde probleem. en punten weet ik ook niet of ik die heben bougie heeft goede kleur
Ik denk gewoon bij een goede bromboer die ook nieuwe Tomossen verkoopt. Lijkt met stug dat die ze niet zou hebben, anders (laten) bestellen.Weet iemand al waar de nieuwe type voetpakkingen te krijgen zijn?
de voorvork op opvoeren.nl is ook een ebr voorvork gewoon voor tomos, wel wat aan de dure kant helaasUhm oke thnx ook geen problemen met de remtrommel en spatbord ofso ??ja dat past meteen!
Mvg Ard
Is een toerenteller van een DNA nauwkeurig? maar daar dan ook echt nauwkeurig?
Mvg Ard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten