Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
ik heb al gemarktplaats 5 blokken in onderdelen plus cilinders enzo.. Alleen ze zeiden dat de ontstekingen goed waren. Bij de 1 zit geen condensator en geen contactpunten erop, bij de ander is de zwarte draad die naar je contactpunten afgebrpken maar dat valt wel te solderen. Iniedergeval bedankt
Heb twee nieuwe 2ehands velgejes die ik onder mijn brommertje wil gooien, maar de lagers zijn eraan. Wat is de maat van een nieuwe lager want de brommerboer weet het niet. Wat kan het verschil zijn?
Don't trust anything that can bleed for 5 days, and does'nt die!!!
Ik heb nog een ontsteking liggen maar ik weet niet wat voor 1 het is.. de spoelen zijn hetzelfde als 1 met contactpunten alleen er zitten geen gaatjes in van de contactpunten. wat voor ontsteking is het?
Heb een klein vraagje, wat is de standaard maat van de achterschokbrekers. 280 mm? Als ik nu nl. een duo passagier meeneem komt mijn spatbord tegen het achterwiel. kan ik beter een hogere maat nemen dan? Veranderdt de stand van je brommer er erg veel door?
Groetjes Kim
Don't trust anything that can bleed for 5 days, and does'nt die!!!
280mm is standaard. 300 is netjes voor met een passagier achterop k zat precies met dezelfde vraag en netjes vergelijkt bij mijn bromboer. 260mm is aan te raden als normale vering op een chrome achterbrug omdat die al hoger is! Succes ermee
Kan een vliegwiel die van een contactpunten-ontsteking af komt op een elektrische ontsteking geplaatst worden? Aangezien ie groter is. En dus een grotere tussenruimte heeft?
Quote,
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 6:01 pm
''pas na een keer kicken gaat ie aan
en hoor je een raar geluid zo'n flopper geluid flopflop''
Ontstekingsplaat en vliewielmagneet zijn op elkaar afgestemd. Verwisselen van de verschillende onderdelen zal niet gaan. Zeker niet electronisch met een puntenvliegwiel.
mijn tomos heeft een promo uitlaatje nieuw. En sproeier 53 want sproeier 56 sloeg hij steeds af. Ik heb het gevoel dat hij niet sneller is geworden. Als ik sproeier 54 erin zet gaat hij dan sneller of gebeurd er uberhaut dan wat?.
Laatst gewijzigd door Kootej op 20 okt 2007 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
oke. Makkelijkst is denk ander tandwiel achter of niet?. Heb geen zin om aan mijn carb te kloten. En bij me filter die achter de carberateur zit. Daar zit een rand omheen en die is naar binnen gebogen. En een stukje van 2cm ofzo die is zowat helemaal naar binnen gebogen. Hoort dit?.
Heb helaas hier geen fotos van.
edit: ik zit nu met me brommer in de schuur alles uitelkaar. Maar kan ik nog wat met me luchtfilter doen?. Of iets anders dat hij sneller gaat. Ik heb al een nieuwe sproeier en uitlaat.
ik wilde me kickstart er af halen, dus k die tuteriol ofzo:P gevolgd om bij je kickstart veer te komen. maar nu heb k dat moertje eraf gedraaid en er met eem hames zachtjes en me beleid op getikt maar dan komt er alleen een busje los. maar ik kan die kickstart er niet af halen.. het is toch de bedoeling dat dat pennetje er aan de onderkant uit komt en dat je dan je kickstart er af haalt..? dat lukt iig niet bij mij..