Dit probleem is nog steeds niet opgelost van dat trillen, 't lijkt wel steeds erger te wordenHmm hoe kan dat als de setup vrijwel helemaal standaard is?

Dit probleem is nog steeds niet opgelost van dat trillen, 't lijkt wel steeds erger te wordenHmm hoe kan dat als de setup vrijwel helemaal standaard is?
Heb je al een idee waar het getril wegkomt?
men neme een vliegwiel / krukas / koppeling die niet helemaal perfect in balans zijn, veel roterende massa dus, en laat dit met wat toeren ronddraaien...Dit probleem is nog steeds niet opgelost van dat trillen, 't lijkt wel steeds erger te wordenHmm hoe kan dat als de setup vrijwel helemaal standaard is?waar ligt dit nou aan? Dat gevibreer is ook niet echt fijn als je achterop zit..
Mijn tomos is op de uitlaat motorisch helemaal standaard, dan neem ik aan dat alles wel gewoon hoort te werken zoals het hoort?men neme een vliegwiel / krukas / koppeling die niet helemaal perfect in balans zijn, veel roterende massa dus, en laat dit met wat toeren ronddraaien...Dit probleem is nog steeds niet opgelost van dat trillen, 't lijkt wel steeds erger te wordenHmm hoe kan dat als de setup vrijwel helemaal standaard is?waar ligt dit nou aan? Dat gevibreer is ook niet echt fijn als je achterop zit..
is dit makkelijk te doen voor een leek?de segmenten van je koppeling kijken, bij mij zaten die los, en ik had hetzelfde als jouw dus als ik jouw was zou ik ff de koppeling goed vastzetten alles ook segmenten enzo
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten