Hij was al sinds november rijdbaar,en ik heb er dan ook een aantal ritjes mee gereden,met de plaat van een brommerframe wat ik hier heb staan.
Nadat we de RS afgelopen week helemaal keuringsklaar gemaakt hadden(Standaard RS pijpje eronder,puntenontsteking erin,en meer van dat soort gein)dinsdagmorgen om 6 uur vertrokken richting het RDW,waar we rond 7 uur aankwamen.

Dr was nog helemaal niemand,en ik stond dus mooi vooraan bij de deur.

Toen de tent eenmaal geopend was hele riedeltje aan de balie afgewerkt,en vervolgens kon de kreidler de hal in.
Binnengekomen vertelde 1 van de keurmeesters dat brommers naar achteren moesten -> FOUT
Toen eenmaal ook bij de keurmeesters helder was dat het hier om een motorfietskeuring ging stonden ze beide met bewondering naar de kreidler te kijken.

Even gestart,toetertje,remlicht,en alle andere verlichting controleren,bandjes gecontroleerd,lampen gecontroleerd op keurmerk,en gekeken of de reflector van de koplamp goed was.
Daarna nog een tijdje bij het bureau van de keurmeester gestaan,waar hij netjes RS als type invulde (g_ek)
Kreidler weer naar buiten,opgeladen,toen nog even betalen,door naar de douane voor de BPM,en vervolgens konden we rond 9 uur weer terug naar alkmaar met een goedgekeurde RS

Smiddags thuis meteen mn Homoet 6p er weer onder gezet,mn hpi erin en afgesteld.
Mn eigen koplamp er weer in,klaar issie weer.
Nu nog ff wachten op mn kenteken en dan een plaat laten maken een scheuren

Mzzl Sander